VO

ALAN – Onze nieuwe gezondheid 2.0-partner

dolor sit amet

Na twee moeilijke pandemiejaren heeft VO besloten het welzijn en de gezondheid van zijn werknemers centraal te stellen. Conform onze waarden heeft een nieuw voordeel zijn intrede gedaan in ons dagelijkse leven bij VO, gebaseerd op mensen, duurzaamheid en innovatie. 

 

Alan

Alan is een volledig digitale ziektekostenverzekering waarmee elke werknemer zijn of haar gezondheid kan beheren en op ultrasnelle vergoedingen kan rekenen dankzij een uiterst responsieve, geconnecteerde app die een menselijke aanpak garandeert. Alan werpt zich op als een waardevolle dagelijkse partner voor uw gezondheid en biedt onder meer de mogelijkheid om de klok rond te communiceren met artsen en psychologen via een online chatfunctie.  

Behalve zijn product en diensten heeft Alan ook een sterke bedrijfscultuur, die innovatief en mensgericht is en die feedback, transparantie en flexibiliteit op de werkvloer centraal stelt. Dat was een aanzienlijke meerwaarde, die onze beslissing heeft beïnvloed. 

 

Alan x Werknemers  

Tijdens een informatiesessie met Alan, waarin de voordelen en het gebruik van de app werden voorgesteld, kregen werknemers de gelegenheid om de werking te bespreken, uiteenlopende vragen te stellen of eventuele bedenkingen te uiten. Dankzij het gebruiksgemak van het product werd het voordeel in recordtijd ingevoerd voor alle VO-medewerkers.  

Kortom, een gezondheid 2.0-partner die onze werknemers sinds 1 februari op elk moment bij de hand hebben, tot grote tevredenheid van VO.  

Expertises
CSR, Innovation & Digital

Deel