Communication & Leisure group Make sense and be remarkable

Approach In Cocreation we believe

VO heeft oog voor Morgen.

Read more
In een wereld die voortdurend verandert, willen we een referentiegroep zijn en blijven op het vlak van communicatie en vrijetijdsbesteding.

Read more
VO biedt ondernemingen en instellingen verantwoorde communicatie die zin heeft en het verschil maakt, die aansluiten bij haar waarden en tastbare resultaten oplevert.

Read more
Our fundamental values are respect for others, creative passion, and open-mindednessOnze basiswaarden zijn respect voor de ander, een passie voor ondernemen en een open geest.

Read more

Companies Communication and leisure group, we combine communications with experiences and conversations, for citizens and consumers.

COMMUNICATION
Through event
Through conversion and conversation
For Belgian institutions
For the European institutions
 
In partnership with
To strengthen content
To strengthen the graphic image
To link art and brands
 
LEISURE
Exploitation
Golf - BDGS
Horeca
Production

Blog

20180927_Utopix_VO_Lab_Geoffrey_005
24.12.2018

Het LAB: het nieuwe creatieve hart van VO Group

VO Group breekt opnieuw met de codes: met het LAB willen we nóg creatiever omspringen met de projecten die ons worden toevertrouwd. Onze teams gaan dus naast 'make' voor meer 'think'. Die nieuwe attitude moet zorgen voor meer collectieve intelligentie, meer zingeving en meer ideeën ten dienste van de klant én zijn event. Meer lezen
tim vet
11.12.2018

Een solidariteitsactie bij VO

Het einde van het jaar is in zicht. We stellen u dan ook met enige trots onze actie ''Inzameling warme kleding" voor, een initiatief dat op poten werd gezet door medewerkers van onze VO Group. Omdat maatschappelijk verantwoord ondernemen ons nauw aan het hart ligt, voegde Sense-medewerker Timothée de daad bij het woord met een speciale challenge. Hij daagde zichzelf en zijn collega's uit om zoveel mogelijk warme kledij in te zamelen voor mensen die in armoede leven. Meer lezen
mobilmix fr
29.11.2018

Sharing is caring!

Iets meer dan 50% van de gezinnen in Brussel heeft een eigen auto. Als je weet dat deze auto’s 97,6% van de tijd niet rijden, is het duidelijk waar het schoentje wringt. Velen van ons beseffen vandaag echter dat een deelauto tot 15 personenwagens kan vervangen, en dat het aanbod sterk gegroeid is. Dit inzicht en de kennis van het huidige aanbod, is het resultaat van de samenwerking tussen twee bureaus binnen de VO Group: VO Citizen en Voice. Meer lezen