Communication & Leisure group Make sense and be remarkable

Approach In Cocreation we believe

VO heeft oog voor Morgen.

Read more
In een wereld die voortdurend verandert, willen we een referentiegroep zijn en blijven op het vlak van communicatie en vrijetijdsbesteding.

Read more
VO biedt ondernemingen en instellingen verantwoorde communicatie die zin heeft en het verschil maakt, die aansluiten bij haar waarden en tastbare resultaten oplevert.

Read more
Our fundamental values are respect for others, creative passion, and open-mindednessOnze basiswaarden zijn respect voor de ander, een passie voor ondernemen en een open geest.

Read more

Companies Communication and leisure group, we combine communications with experiences and conversations, for citizens and consumers.

COMMUNICATION
Through event
Through conversion and conversation
For Belgian institutions
For the European institutions
 
In partnership with
To strengthen content
To strengthen the graphic image
To link art and brands
 
LEISURE
Exploitation
Golf - BDGC
Horeca
Production

Blog

SNSA01
14.10.2019

SIGN in de kijker

Na verschillende jaren samenwerken met de stad Anglet, ten noorden van Biarritz, werd ons agentschap voor grafische communicatie SIGN uitverkoren om de identiteit van de Scène Nationale du Sud-Aquitaine volledig te herdenken. Ons team slaagde er bovendien in om onderweg enkele concurrenten van formaat te verslaan. Meer lezen
20180927_Utopix_VO_Lab_Geoffrey_017
26.09.2019

Inrichting van de VO-kantoren

Zich goed voelen in zijn werkomgeving, is een zaak die VO nauw aan het hart ligt. Bijna twee jaar lang werd bijzondere aandacht gegeven aan de verhuizing van de groep, met dagelijkse aanpassingen, om de waarden van VO tegemoet te komen - respect, openheid van geest en de passie voor het ondernemen. Meer lezen
Grand départ1
11.09.2019

I want to ride my bicycle

Wie zou het zich niet herinneren? Met de start van de Ronde van Frankrijk 2019 zorgde Brussel deze zomer voor drie onvergetelijke dagen. In cijfers: meer dan 170 wielrenners en 1 miljoen toeschouwers in de straten van onze hoofdstad. Voor dit bijzondere evenement vertrouwde Brussel-Mobiliteit de opdracht voor een transmediale campagne toe aan VO Citizen. Meer lezen