VO

Elia Leadership Day

Elia Group, een van de vijf grootste transmissiesysteemoperators in Europa, beheert het elektriciteitstransmissienetwerk in België en Duitsland. Ze leiden de energietransitie door steeds meer hernieuwbare energie in hun net te integreren en ondersteunen de ontwikkeling van een verenigde Europese energiemarkt. De Elia Leadership Day, met als thema “Amplify Today for Tomorrow”, was een grootschalig corporate […]

Communicatiecampagne over voedselverspillingsbeleid en nieuwe afvalophaalkalender

Op 15 mei 2023 werd de sortering van voedselafval verplicht voor alle inwoners van de stad Brussel. Deze hervorming ging gepaard met een wijziging in het ophaalschema. De campagne had als doel effectief te communiceren over deze twee hervormingen, terwijl de toegankelijkheid en directe betrokkenheid van alle Brusselaars werd gewaarborgd. Ze werd uitgevoerd in vier […]

Pride Campaign

Pride Campaign by VO Colours, een dienst van VO Citizen Ons proactieve voorstel bood JCDecaux een unieke kans om een Pride-campagne te implementeren op hun straatmeubilair in Brussel. We zagen het potentieel om hun middelen te gebruiken en een betekenisvolle impact te hebben tijdens de Pride Week (10-19 mei). Samen met tien Key Opinion Leaders […]

Science is Wonderful!

De afnemende belangstelling van Europese jongeren voor wetenschap is een reëel probleem. Om dat probleem aan te pakken, werd de voorbije jaren heel wat gedaan om jonge mensen warm te maken voor wetenschap en onderzoek. Dat leidde tot de lancering van ‘Science is Wonderful!’ in 2015. Science is Wonderful! is een initiatief van de Marie […]

COP 26

Namens alle Europeanen pleiten voor gedurfde maatregelen tegen de klimaatverandering. De COP26-klimaatconferentie vormde de uitgelezen kans voor de Europese Unie om te pleiten voor ambitieuze klimaatactie op internationaal niveau vanuit Glasgow.  

Sales Launch

De stad van Gaudi vormde de achtergrond voor de nieuwe koers die Levi Strauss & Co heeft uitgestippeld: duurzaamheid. Het merk wilde echter niet zomaar inspelen op een voorbijgaande trend en deed een beroep op VO om een nieuwe pijler in het bedrijf op poten te zetten.

Art On Paper

Art on Paper is de internationale beurs voor hedendaagse tekenkunst in Brussel.

Laat de duisternis ons niet verrassen

Deze sensibiliseringscampagne – rechtstreeks geïnspireerd op het grafische universum van Frank Miller – wijst op een visuele manier op de gevaren en roept op tot voorzichtigheid.