VO werkt al sinds 2004 samen met Levi Strauss & Co Europe. Zo organiseren we onder andere de halfjaarlijkse Sales Launches van het merk. Deze Europese evenementen brengen tussen de 600 en 1.000 mensen samen uit heel Europa om de nieuwe collectie te ontdekken tijdens 3 dagen vol workshops, conferenties en een modeshow. Elke editie vindt plaats in een andere Europese stad, die de identiteit van het merk moet weerspiegelen en de gasten moet inspireren. Naast de voorstelling van de nieuwe collectie maken de bedrijfsleiders van deze gelegenheid gebruik om de visie en toekomstplannen van het merk te delen met alle werknemers, sales en de belangrijkste klanten. De richtlijnen die tijdens deze drie dagen worden aangereikt, worden vervolgens het hele jaar door in heel Europa toegepast. Het event vormt dan ook een belangrijke communicatietool voor het merk.
Voor de collectie van 2020 waaide er een vernieuwende wind over Barcelona. De stad van Gaudi vormde de achtergrond voor de nieuwe koers die Levi Strauss & Co heeft uitgestippeld: duurzaamheid. Het merk wilde echter niet zomaar inspelen op een voorbijgaande trend en deed een beroep op VO om een nieuwe pijler in het bedrijf op poten te zetten. 3 dagen lang moedigde VO de deelnemers aan de hand van workshops, showrooms en een show aan om te dromen van een wereld waar innovatie en mode hand in hand gaan met duurzaamheid. Dankzij de betrokkenheid van VO Event op elk niveau, slaagden we erin van dit grootschalige internationale evenement een innovatieve en verantwoorde gelegenheid te maken.